Dostava 2-3 dni
Isporuka: 2-4 dana od narudžbe
30 dni za vračilo
30 dnevni garancijski rok za zamjene / povrate
Brezplačna dostava
Za narudžbe iznad 799 kn besplatna poštarina
Košarica
Košarica

Koji su postupci prilikom povrata, zamjena i reklamacija robe ?

 Koji su postupci prilikom povrata, zamjena i reklamacija robe ?

 

POSTUPCI PRILIKOM POVRATA ROBE:

1.Što učiniti ako mi naručeni artikl ne odgovara?
2.Što učiniti ako ste mi poslali artikl drugačiji od naručenog?
3.Što učiniti ako želim reklamirati artikl koji je bio korišten?
4.Gdje mogu zamijeniti neodgovarajući artikl kupljen u web-trgovini
?
5.
Potrebna vam je pomoć ili stručni savjet u web-trgovini?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Što učiniti ako mi naručeni artikl ne odgovara te ga želim vratiti ili zamijeniti za drugi artikl (veličina, boja, drugi model... )?

Ukoliko s dostavljenim  artiklom niste zadovoljni ili nije ispunio vaša očekivanja (prevelik/premalen, ne odgovara vam boja, ne sviđa vam se…), nam u roku 14 dana od primanja artikla morate javiti da ćete artikl vratiti, te ga najkasnije u roku 30 dana od javljanja stvarno vratiti.  


Artikl koji vraćate mora biti: nenošen, u originalnoj ambalaži, s originalnim etiketama i priloženim računom.

Vratite nam ga na adresu koja se nalazi na originalnom računu koji ste primili zajedno s artiklom, a možete ga vratiti i na adresu: Tenisice, Vice Vukova 6, Zagreb, prema prethodnom dogovoru.

Molimo vas i da u cjelosti ispunite obrazac za povrat ili zamijenu artikla te ga priložite vraćenom proizvodu.


Ukoliko želite povrat novca, u najkasnije 10 radnih dana ćemo vam na vaš račun uplatiti čitav iznos koji je na računu bio naplaćen za taj artikl. Ukoliko smo vam za vraćeni artikl naplatili poštarinu, vratit ćemo vam i iznos poštarine koji je prilikom kupovine tog artikla bio naplaćen.

 

Postopak u slučaju zamjene artikla je slijedeći: za vraćeni artikl izdat ćemo vam dopropis "na osnovu kojeg cemo uplatiti iznos" za vrijednost artikla . Nakon primanja naše uplate, možete napraviti novu narudžbu. Artikl možete donijeti i osobno u jednu od naših trgovina Tenisice. Za lokacije trgovina i kontaktne podatke kliknite ovdje.

OBRAZAC ZA POVRAT ILI ZAMJENU NOVOG  ARTIKLA.  
KLIKNITE OVDJE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2.Što učiniti ako ste mi poslali artikl drugačiji od naručenog?

Ukoliko smo vam zabunom poslali drugačiji artikl ili pogrešan broj koji se razlikuje od vaše narudžbe potvrđene u potvrdnom e-mailu,  zbog greške vam se iskreno ispričavamo. 

Molimo vas da u tom slučaju kontaktirate našu službu podrške na tel.brojeve: 052/384 641, 01/2902 049, 01/6524 618, 051/437 959  ili na e-mail:
info@tenisice.hr, te nam javite grešku koju smo učinili. Učinit ćemo sve da odmah riješimo nastalu situaciju.

Na naše troškove ćemo urediti povrat pogrešnog artikla i poslati vam artikl koji ste izbrali. Ukoliko željeni artikl ne bude na zalihi, vratit ćemo vam čitav iznos + naplaćenu poštarinu koju smo vam naplatili za pogrešno poslan artikl. 

OBRAZAC POGREŠNO DOSTAVLJENOG ARTIKLA.  KLIKNITE OVDJE.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.Što učiniti ako želim reklamirati artikl koji je već bio korišten?

Proizvodi u našoj trgovini su najviše moguće kvalitete koja na području sportske obuće i tekstila postoji. Sva roba iz naše trgovine nabavljena je direktno kod proizvođača ili je uvozimo preko službenih distributera za pojedinačnu marku.

Ukoliko ste kupili artikl u web-trgovini i na artiklu se unatoč tome pojavila greška, imate mogućnost proizvod reklamirati. Proizvod ćemo vratiti dobavljaču koji će ga stručno pregledati,  i u slučaju da se radi o tvorničkoj grešci na proizvodu, koja nije posljedica mehaničkog oštećenja ili pogrešnog korištenja, odmah odobriti reklamaciju. U slučaju da dobavljač ustanovi da je reklamacija neopravdana, izdat ćemo vam odgovor ovlaštenog sudskog vještaka o vašoj reklamaciji.


Molimo vas da reklamacijski zapisnik ispunite u cjelosti i priložite ga reklamiranom proizvodu zajedno s originalnim računom, te ga donesete ili pošaljete na adresu koja je navedena na računu ili donesete u jednu između trgovina Tenisice. Za lokacije trgovina i kontaktne podatke 
kliknite ovdje.

OBRAZAC REKLAMACIJSKOG ZAPISNIKA.  KLIKNITE OVDJE.

 

 

 

 

 

 

© Sadržaj web stranica, fotografije, tekstovi i grafika vlasništvo su Tomas sport2 d.o.o. te su zaštićeni po zakonu o autorskim pravima. Neovlaštena uporaba bez suglasnosti je zabranjena.